Re: Samsung netbuk: wywalić PARTYCJĘ ODZYSKIWANIA

Autor: Adrian L <trzytrzytrzy_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Nov 2011 - 22:47:15 MET

On Nov 19, 10:11 pm, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:

> A z ciekawości, co to znaczy? W jaki sposób przesuwa się partycję na
> początek HDD i gdzie jest ten początek? I dlaczego, kiedy partycja
> będzie na tym początku to system będzie szybciej się uruchamiać?

Jej... co to za pytanie? To jest normalny, mechaniczny HDD, a nie SSD,
więc wiadomo od zawsze, że dane znajdujące się na początku dysku
(najbardziej na brzegu talerzy) odczytują się najszybciej (największa
prdkość liniowa przy tej samej prędkości kątowej).

A zresztą, załóżmy, że nie chcę przesuwać partycji SYSTEM i C: ale
chcę i tak wywalić partycję odzyskiwania i stworzyć tam partycję na
dane - czy tak system zastartuje?