Re: Samsung netbuk: wywalić PARTYCJĘ ODZYSKIWANIA

Autor: Adrian L <trzytrzytrzy_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Nov 2011 - 22:51:09 MET

On Nov 19, 10:45 pm, Skylla <skyl...@niespamuj.op.pl> wrote:

> Narobisz się ryzykując wpadkę, a zysk wydajności żaden, a miejsca
> niewielki. Zostaw jak jest, po coś to producent tak zrobił...

Eee tam, po coś... To tylko dla tego programu Samsung Recovery. Jak
zainstaluję cały stystem w7, zrobię wszystkie uaktualnienia,
optymalizacje, zainstaluję/odinstaluje wszystkie potrzebne/
niepotrzebne programy - to chyba bardziej mi sie opłaca zrobic kopię
właśnie TEJ partycji a nie razie czego odzyskiwać wszystko OD ZERA, co
nie?