Re: czy czyszczenie rejestru przyśpiesza windows ?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Fri 18 Nov 2011 - 12:23:55 MET

Dnia Fri, 18 Nov 2011 11:35:59 +0100, Saiko Kila napisał(a):

> Ja i tak wolę 32-bitowego TC w systemie 64-bitowym. Do niektórych rzeczy
> można używać trybu X64 dostępnego w TC 32-bit. Do innych, jak do
> zobaczenia plików rejestru, po prostu wchodzę do odpowiedniego katalogu
> i wyświetlam go w windzianym eksplorerze (zakładając, że nie wiem gdzie
> je znaleźć inaczej). W zamian mam tony pluginów, które nie mają wersji
> x64.

No tak, mnie tez pluginy trzymaja przy 32, to bedzie trudny krok dla TC,
zeby odtworzyc baze pluginow w wersji x64, niektore od lat nie rozwijane,
ale dzialaja ok, a nowych niekoniecznie ktos bedzie chcial pisac od zera w
x64.
Byc moze Ghisler zrobi wrappera, ktory bedzie umial w procesie 64bitowym
skorzystac z dllek pisanych w 32bitach, znam jeden program, ktory tak
potrafi.

--
pozdro
R.e.m.e.K