Re: czy czyszczenie rejestru przyśpiesza windows ?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 18 Nov 2011 - 14:51:03 MET

In news:14wqsmo0y61bd.dlg@hell.heaven,
*R.e.m.e.K* <go@dev.null> typed:

> Gdzie mozna sprawdzic rozmiar rejestru? Bo co prawda robie sobie
> automatyczna kopie Eruntem i mi pliki system, software, security i
> ntuser.dat skads kopiuje (generuje?) to jednak nie moge ich znalezc na
> dysku (poza ntuser.dat), gdzie one sa?

Rejestr systemów Windows NT/2000/XP/2003/... jest zbudowany z wielu
składników, które są przechowywane w kilku różnych plikach na komputerze.
Pliki te nazywane sÄ… hives i umieszczane sÄ… w folderach
\Windows\System32\Config i \Documents and Setting\nazwa_użytkownika.
Wszystkie te pliki, z wyjÄ…tkiem HKEY_CURRENT_USER, sÄ… przechowywane w
%systemroot%\System32\Config. Pliki HKEY_CURRENT_USER sÄ… przechowywane w
%systemroot%\Documents and Settins\Nazwa użytkownika.
Wiecej tu: Podstawy Rejestru Windows
http://palusinski.neostrada.pl/rejestr1/rejestr1.html
http://fuhperfekt.republika.pl/rejestr1/rejestr1.html

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx