Re: czy czyszczenie rejestru przyśpiesza windows ?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_benatr.cy>
Data: Fri 18 Nov 2011 - 11:35:59 MET

Proces "R.e.m.e.K" <go@dev.null> zwróci³ b³±d:

> No tak, WinAPI oszukuje aplikacje 32 bitowe i podstawia im to co chca lub
> musza widziec. Sprytne, ale i nieco upierdliwe jesli uzywa sie aplikacji 32
> i 64 bitowych naraz. Musze sie jeszcze poduczyc z zakresu tych sztuczek w
> systemie 8 bajtowym ;-)
> Thx.

Ja i tak wolê 32-bitowego TC w systemie 64-bitowym. Do niektórych rzeczy
mo¿na u¿ywaæ trybu X64 dostêpnego w TC 32-bit. Do innych, jak do
zobaczenia plików rejestru, po prostu wchodzê do odpowiedniego katalogu
i wy¶wietlam go w windzianym eksplorerze (zak³adaj±c, ¿e nie wiem gdzie
je znale¼æ inaczej). W zamian mam tony pluginów, które nie maj± wersji
x64.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.