Re: [OT] Pogodynkę szlag trafił...

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 18 Nov 2011 - 09:30:04 MET

Dnia Fri, 18 Nov 2011 08:15:17 +0100, Dominik & Co napisał(a):

> Przepraszam za OT, ale może ktoś z Was też korzysta z jakiejś
> własnoręcznie rzeźbionej pogodynki na pulpit?

Define „własnoręcznie rzeźbionej”. :)

> Otóż klękło mi ostatnimi dniami (w środę) sprawdzanie pogody
> za pomocą xml data feed z weather.com- błąd "Invalid license
(ciach…)
> No i pytanko do Szanownych Grupowiczów korzystających z tej
> usługi: też Wam padło? Może ktoś zaproponować jakąś sensowną,
> bezpłatną alternatywę?

Może Yahoo! Widgets i widget Yahoo! Weather (inne też są) Ci przypasuje?
Osobiście mam dorzucony do systemowego zestawu gadżet MSN Weather (w Viście
oraz Windows 7).

[ Są dwa sposoby na zrozumienie kobiety: pierwszy nie działa, drugi nie    ]
[ istnieje.                                              (demotywatory.pl) ]