[OT] Pogodynkę szlag trafił...

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Fri 18 Nov 2011 - 08:15:17 MET

Przepraszam za OT, ale może ktoś z Was też korzysta z jakiejś
własnoręcznie rzeźbionej pogodynki na pulpit?

Otóż klękło mi ostatnimi dniami (w środę) sprawdzanie pogody
za pomocą xml data feed z weather.com- błąd "Invalid license
key". Po zalogowaniu się na stronie i kliknięciu w profilu
w stosowną usługę wywala błąd (typu: strona nie istnieje).

Po googlaniu znalazłem:
http://www.corephp.com/blog/weather-com-discontinues-its-xml-data-feed-service/

Dałbym głowę, że żadnego maila nie dostałem. Na stronie
weather.com też nic nie znalazłem...

No i pytanko do Szanownych Grupowiczów korzystających z tej
usługi: też Wam padło? Może ktoś zaproponować jakąś sensowną,
bezpłatną alternatywę?

--
Dominik (& kÄ…pany)