Re: [OT] Pogodynkę szlag trafił...

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Fri 18 Nov 2011 - 09:47:31 MET

W dniu 18-11-2011 09:30, Przemysław Ryk rzecze:

> Define „własnoręcznie rzeźbionej”. :)

Psze bardzo, żadna tajemnica:
http://wolica.ovh.org//index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=73

Kod jest jaki jest, żaden ze mnie programista...

> Może Yahoo! Widgets i widget Yahoo! Weather (inne też są) Ci przypasuje?

Nie chcę gotowego widgetu (zwłaszcza, że to ma nie robić tylko
za pogodę, tudzież działać też pod Linuksem), tylko źródło danych.
Nie musi być XML. Musi być za friko :-)

--
Dominik (& kąpany)