Re: Tunderbird 8 nie wyświetla postów z grup dyskusyjnych

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 21:20:19 MET

W dniu 09-11-2011 21:08, Skylla pisze:

> Krzaczki mam od zawsze wtedy, gdy źle ktoś ma zdefiniowane kodowanie,
> natomiast normalnie raczej nie.

No właśnie o tym piszę, ktoś ma źle i TB już się wysypuje, nie potrafi
sobie poradzić. Dla przykładu w głupiej Operze co jest przeglądarką
przecież a klient mail a tym bardziej usenet do dodatek, nigdy żadne
krzaki nie pojawiają się.. Z całym szacunkiem do TB.

--
pozdrawiam, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?