Re: Tunderbird 8 nie wyświetla postów z grup dyskusyjnych

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 22:03:25 MET

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
news:j9enbs$vc4$1@mx1.internetia.pl...
> No właśnie o tym piszę, ktoś ma źle i TB już się wysypuje, nie potrafi
> sobie poradzić. Dla przykładu w głupiej Operze co jest przeglądarką
> przecież a klient mail a tym bardziej usenet do dodatek, nigdy żadne
> krzaki nie pojawiają się.. Z całym szacunkiem do TB.

Opera też ma niewielkie problemy przy skaszanionym kodowaniu. Jak dotąd
najlepiej radzi sobie ten stary, przaśny, Outlook Express. A na inne
kodowania, założyłem sobie "łatkę" dostępną w OE chyba od zawsze... Od razu,
jak ktoś ma inne kodowanie, widzę to na ekranie (ok. 80-90% przypadków).
Dzięki temu widzę, czy jest w "iso-latce", czy w unikodzie.
Przy odpowiadaniu kodowanie (jeśli jest inne, niż domyślne) pokazuje mi się
na belce tytułowej, w razie niewłaściwego Format >> Kodowanie i ustawiam
właściwe. Sporadycznie mam krzaczki, przeważnie wtedy ręcznie przełączam
kodowanie i krzaczki zamieniają się w pliterki :) W innych progamach jest z
tym gorzej.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)