Re: Tunderbird 8 nie wyświetla postów z grup dyskusyjnych

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 21:12:28 MET

Dnia Wed, 09 Nov 2011 20:17:05 +0100, Skylla1 napisał(a):

> Przed aktualizacją z 7 do 8, czyli 2 godz temu, news.onet.pl działał.

A to przepraszam. Chwyciłem się najprostszej możliwości.

> Usunąłem konto news, założyłem je na nowo i czyta newsy. Zaraz zobaczymy
> czy wysyła...

Najwyraźniej

> A co do zmiany, to może i tak, tylko na które? Z roku na rok jest coraz
> gorzej. Serwery news znikają...

Patrząc, z jakiego adresu nadajesz, to bym proponował news.icp.pl. Ale jak
tam teraz konto do autoryzacji założyć (i czy dalej jest wymagana), to
pojęcia nie mam. Z innych wykorzystywanych przeze mnie:
- news.gazeta.pl
- news.home.net.pl
- news.icm.edu.pl
- news.interia.pl
- news.neostrada.pl (dla mnie - i dla Ciebie pewnie też - tylko w trybie do
odczytu)

Poza ICM każdy wymaga założenia konta e-mail i autoryzacji nim, na home.pl
jest to konto płatne.

[ Rozczarowanie: Kiedy czasem myślisz, że los się do ciebie uśmiechnął,    ]
[ a ty go po prostu rozśmieszyłeś.                       (demotywatory.pl) ]