Re: SSD - jaki windows?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 05 Nov 2011 - 11:50:08 MET

> PS.2. W wielu przypadkach równie duży zysk wydajności osią-
> ga się dokładając RAMu (co jest tańsze nawet) lub
> zmieniając oprogramowanie. Na przykład u mnie szybki
> start systemu zapewnia nie SSD, ale... Ubuntu Linux :)

Jasne, ale przeciętny użytkownik/pracownik, ucieknie w popłochu gdy się mu
zaproponuje przesiadkę z Windows na Linuxa. Natomiast udało mi się w ostatnich
miesiącach bardzo uszczęśliwić paru wiecznie niezadowolonych z "mulenia"
posiadaczy kilkuletnich laptopów (mimo, że ramu w nich nie brakowało),
wymieniajać im hdd na ssd. Trochę pln to kosztowało, ale i tak taniej, niż
wymiana laptopów na nowe, co rozważali.

latet