Re: SSD - jaki windows?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 05 Nov 2011 - 11:45:38 MET

> Swoja drogą:
> MTBF: 2 million hours
> 3-Year Warranty
> to mi chyba wystarcza
> http://www.ocztechnology.com/ocz-agility-3-sata-iii-2-5-ssd.html

A czytałeś o problamach z dyskami tej serii? Jakiś ponoć wadliwy firmware, co
może powodować zwisy blue-screen (BSOD).
Być może już to poprawili (nie wiem). Zerknij na forum OCZ, to się dowiesz
więcej. Ja akurat kupiłem Vertexa 2, więc mnie to bezp. nie dotyczy.

Będę wdzięczny za screen testu tego dysku programem AS-SSD Benchmark
http://pliki.onet.pl/plik2122_AS.SSD.Benchmark.1.6.4237.30508.html
(bardzo proszę o screen, a nie o suche liczby).
Strasznie jestem ciekawy o ile szybszy (pod XP + Sata 2) będzie ten dysk niż mój
Vertex 2...

Dziękuję,

latet