Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: EZK <EZK_at_EZK.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 06:51:21 MET

> Na wp.pl można sobie dodać 2 aliasy.
> Z kolei wadą Onetu wydaje sie dośc duża ilość przychodzących reklam (choć
> pewnie na tlen.pl jest więcej).

Wg strony informacyjnej onet.pl reklamy od Onet.pl
mają prawo pojawiać się tylko na koncie darmowym,
natomiast aliasy są możliwe tylko na kontach płatnych.
Są więc to jakby sprawy rozłączne, przynajmniej
teoretycznie.

Jak to jest z tymi reklamami - czy pojawiają się tylko
na kontach darmowych i czy są to tylko reklamy
od Onet pl?

Z uwagi na aliasy bardziej niż darmowe interesowałoby
mnie konto za 34zł/rok. Jednak warto by było wpierw
sprawdzić jak u nich działa konto darmowe.
Pytanie czy tę samą moją nazwę mogę wpierw użyć
w koncie darmowym, a potem niejako przenieść
na konto płatne? Czy w ogóle jest coś takiego
jak zmiana konta darmowego na płatne lub czy
w ogóle można w Onet.pl zlikwidować swoje konto
darmowe?

Pozdrawiam
EZK