Re: za i przeciw instalacji w

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 11:16:48 MET

Dnia Wed, 2 Nov 2011 05:39:33 +0100, Jacek napisał(a):

> Dodam, ze nie tylko programy trzymam na D:, ale tez caly katalog AppData,
> co mi daje, ze po przywroceniu systemu sprzed 3 miesiecy nie trace, dla
> przykladu, nawet pamieci podrecznej Chrome. O moich dokumentach i pulpicie
> nie wspone, ze sa na D:.

Nie no - nie mówmy o oczywistych oczywistościach. : ) Też mam katalogi z
AppData poprzerzucane na pozasystemową partycję, że o folderach z
dokumentami itp. nie wspomnę.

[ Foreman: You are aware of the Hippocratic oath, right? House: The one    ]
[ that starts, "First, do no harm", (...) Yeah. I took a read once. Wasn't ]
[ impressed.            (Gregory House "House M.D. 1x05 Damned If You Do") ]