kopia partycji fabrycznych/dysku w nowym laptopie

Autor: nolina <nolina_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 10:25:59 MET

Witam
Mam nowego laptopa Acer z Win7 na partycji ukrytej. Mam zamiar zrobić kopię
tego systemu/dysku za pomocą Acerowej aplikacji na DVD. Czy te kopię pozwolą
na przywrócenie całego dysku z wszytkimi partycjami,MBRem (do stanu jak ze
sklepu)np. po ew. zformatowaniu dysku, czy to jest tylko kopia
zainstlowanego z fabrycznej partycji przeze mnie Win7 ze sterowniakmi itd?
Przy okazji...mam fabrycznie 3 partycje założone,1sza ma 100Mb-do czego ona
służy? Czy ma ona związek z reistalacją nowego systemu przy pomocy
kombinacji klawiszy jakiś (chyba ctrl i F10)?
Dzięki za info