Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 00:30:17 MET

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
news:op.v36sakzp13q3bq@piotr-komputer.home...
Dnia 30-10-2011 o 23:35:02 Araneus Diadematus <warchlak@chlewik.pl>
napisał(a):

> Tajnego. Więcej naprawdę powiedzieć nie mogę.

To Panie Tajny Agencie, faktycznie nie używaj Gmaila ;P

=====

No, zależy od treści, jeśli wysłać cioci Krysi z Bydgoszczy życzenia
imieninowe - to Gmail nie przeszkadza.
Poza tym, szkoda płatnego konta (adres w nagłówkach), na pierdoły i spamy,
czy nawet linki aktywacyjne.
Natomiast są wiadomości, które naprawdę nie powinny wyciec.
Mam różne, kilka Gmailowych, kilka zwykłych i jedno płatne, trzy miałem, ale
serwis padł.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)