Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Mario <rrh62_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 23:20:42 MET DST

> tutaj o głęboko skrywanych fobiach i terapii, tylko o funkcjonalności. A
> GMAIL ma akurat bardzo dobrą, pomijając już nawet rozmiar skrzynki

Funkcjonalność Gmail'a trudno kwestionować. Myślę że jest bajeczna i wciąż
udoskonalana. Niemniej wystarczy przeczytać ich politykę prywatności i od
razu gitara opada. Google werbalnie uzurpuje sobie prawo do niemal
odwiecznej archiwizacji twoich danych na taśmach nawet po zamknięciu konta u
nich. Nie masz nad tym najmniejszej kontroli i zgadzasz się na to akceptując
umowę na dostęp do ich usług. Nie wiem jakie powody ideologiczne kierują
innymi ale to był powód dla którego ja skasowałem swoje konto Gmail. W sieci
jest wiele artykułów na temat ich niechlubnej polityki prywatności.

Notabene, fanów systemu Gmail może zainteresować fakt, że gazeta.pl uzywa go
do serwowania swoich darmowych kont pocztowych wraz z chyba wszystkimi jego
bajerami.

Pozdrawiam,
Mario