Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Sun 23 Oct 2011 - 14:58:21 MET DST

On 21/10/2011 17:13, Radosław Sokół wrote:

> Ale to nie znaczy, że należy go wybrać :) Ja na przykład omi-
> jam GMaila szeroko, głównie z powodów ideologicznych.
>
> Swoją drogą system poczty elektronicznej od zawsze był mocno
> rozproszony i monopolizowanie go w ramach jednej firmy jest co
> najmniej nierozsądne, jeżeli nie niebezpieczne.

Laptopy w domu też omijasz z powodów ideologicznych, ale nie rozmawiamy
tutaj o głęboko skrywanych fobiach i terapii, tylko o funkcjonalności. A
GMAIL ma akurat bardzo dobrą, pomijając już nawet rozmiar skrzynki
rosnący szybciej, niż jestem w stanie ją zapełnić. Od 5 lat żadnej
wiadomości nie musiałem kasować.

--
Pozdrawiam,
Kamil