[OT] Dziwne zachowanie strony w przeglądarce

Autor: Expedyt <expedyt_at_poczta.TNIJTO.onet.pl>
Data: Tue 18 Oct 2011 - 08:07:10 MET DST

Nie wiem czy to jest właściwe forum, ale...
Mam taki oto irytujący problem: kiedy przeglądam otwartą stronę www i
najeżdżam myszką nad kursor to zanim jeszcze zdążę cokolwiek kliknąć, strona
przewija mi się w dół lub górę. Dotyczy to zarówno Firefoxa jak i Chrome.
Praktycznie rzecz biorąc, nie jestem prawie w stanie kliknąć na link bo
"ucieka" mi on spod myszki.
Co zrobić z tym fantem? (System Win 7/32)
Exp