Re: BSOD i error 0x0000..7B

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 17 Oct 2011 - 23:34:41 MET DST

Dnia Mon, 17 Oct 2011 11:23:40 +0200, adresss@poczta.pl napisał(a):

> [...]
> dobry? Czy on zalezy od dysku/konfiguracji partycji czy mozna go wziac
> z innego dysku czy tez jest jakis soft, ktory naprawi/stworzy nowy
> dobry?
>
> Gdzies sie doczytalem, ze 0x...7B to problem z bootsectorem, hal.dll i
> cos tam jeszcze. Ale hal.dll jest na swoim miejscu i daty oryginalne.
>
> Nie wiem, czy to dobra sciezka, bo gdyby bylo cos namieszane w
> systemie na dysku, to rozumiem problem, ale jak startuje sie z plyty i
> jest taki blad, to skad on sie bierze? System z plyty dokonuje
> detekcji hardware'u i laduje sie na swiezo.

Sprawdź, czy kontroler dysków na płycie glównej pracuje w takim samym
trybie, jak w dniu instalacji systemu. Innymi słowy, włącz/wyłącz AHCI.

> Czy jest jakis inny soft do przywracania systemu (inny niz MS), ktory
> potrafilbym wykorzystac punkty przywracania, ktore leza gdzies na tym
> dysku?

Można ręcznie podmienić pliki rejestru. Użyj do tego np. płytki
instalacyjnej Windows 7/Visty, wiersza poleceń, i opisów z

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]