Re: [OT] Dziwne zachowanie strony w przeglądarce

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Tue 18 Oct 2011 - 12:13:18 MET DST

W dniu 2011-10-18 08:07, Expedyt pisze:
> Nie wiem czy to jest właściwe forum, ale...

To nie jest forum
> Mam taki oto irytujący problem: kiedy przeglądam otwartą stronę www i
> najeżdżam myszką nad kursor

Kursor to wskaźnik myszy widoczny na ekranie, nie da się nim najechać na
siebie samego

  to zanim jeszcze zdążę cokolwiek kliknąć,
> strona przewija mi się w dół lub górę. Dotyczy to zarówno Firefoxa jak i
> Chrome. Praktycznie rzecz biorąc, nie jestem prawie w stanie kliknąć na
> link bo "ucieka" mi on spod myszki.
> Co zrobić z tym fantem? (System Win 7/32)
> Exp

Sprawdzałeś z inną myszą? Być może czujniki od rolki są walnięte i
'myślą' że rolka jest naciśnięta jako środkowy przycisk myszy, co służy
do m.in. do przewijania strony w pionie. Idąc tym tropem, można poszukać
w panelu sterowania czy można wyłączyć środkowy przycisk... Ale mogę się
zupełnie mylić.