Re: [ot] wymiana klawiatury - upsss!

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 12 Sep 2011 - 23:12:35 MET DST

Dnia Mon, 12 Sep 2011 19:07:14 +0200, 1634Racine napisał(a):

> dzieki, wyprobuje; ale juz na jakies dwa dni zalozylem stara klawiature,
> zeby jednak laptop dzialal.
>
> ale pytanie, bo rozumiem, że znasz soft: czy jest na tyle elastyczny, że
> jesli (na przyklad) na klawiszu mam wymalowane 3-y znaki:
>
> <
>>
>:
>
> a w praktyce klawisz pisze znaki:
>
> %
> (
> *
>
> to da sie przemapowac by pisal dokladnie to, co ma na sobie wymalowane?

> [...]

Czekaj czekaj moment - czy ja Cię dobrze rozumiem:
- miałeś klawiaturę w danym układzie (załóżmy US ASCII)
- w systemie było zdefiniowane, że masz ustawiony układ Polski (programisty)
- zmieniłeś klawiaturę w sensie fizycznej zmiany sprzętu
- na nowej sprzętowo klawiaturze masz zmieniony układ przycisków? Np.
naciskając Z masz Y?

[ Boksera obrazić może każdy, ale nie każdy zdąży przeprosić.              ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]