Re: [ot] wymiana klawiatury - upsss!

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 13 Sep 2011 - 05:35:05 MET DST

Przemysław Ryk in news:1sii7ec43co2f.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
[..........]
> Czekaj czekaj moment - czy ja Cię dobrze rozumiem:
> - miałeś klawiaturę w danym układzie (załóżmy US ASCII)
> - w systemie było zdefiniowane, że masz ustawiony układ Polski
> (programisty) - zmieniłeś klawiaturę w sensie fizycznej zmiany sprzętu

dokladnie tak.

> - na nowej sprzętowo klawiaturze masz zmieniony układ przycisków?

po części.

> Np.
> naciskając Z masz Y?

Nie, az tak zle z "nowa" klaw. nie jest.
Naciskajac "z" mam "z", "a" drukuje "a". itd
Znak "5" drukuje "5" itd
zachowanie/funkcje klawiszy: shift,capslock, ctrl,fn,... - jest OK.
Diakrytyki - OK.

A wiec w czym problem z _nowa_ klawiatura? Z drukowaniem pozostalych (poza
literami i cyframi) znaków.
Np. jest klawisz: "<" "," - o ile w starej drukowalo to co widac,czyli "<"
",", to nowa drukuje: "(" "="
Albo: klawisz "&" "7" drukuje "#" "7".
czyli poza literami i cyframi drukuje INNE znaki niz widac.