Re: ActiveArmor Firewall - jak odinstalować

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Sun 11 Sep 2011 - 21:51:26 MET DST

Program UnistalTool znalazł 8 wpisów dotyczących NVIDII (RevoUnistaller
tylko 3). Odistalowałem wszystkie 8.
(Przyznam PureNick'owi, że faktycznie pięknie wymiata :-)).
Niestety po usunięciu wszyskich ośmiu pozycji, w "centrum zabezpieczeń" w
dalszym ciągu figurowała informacja, że ActiveArmor jest "właczony".
Przywrociłem więc sterowniki, ktore miałem na CD dołączonym do płyty
głownej, czyli najstarsze.
Dostałem się do okienka z opcjami konfiguracyjnymi tego firewalla:
http://img534.imageshack.us/img534/4215/konf1.jpg ale niestety wszystkie
funkcje "properties" w tym panelu, przy probie ich uruchomienia wyświetlały
taki komunikat:
http://img856.imageshack.us/img856/9094/konf2.jpg (ten dotyczył firewalla,
inne był podobne).
========
Ponieważ do tego problemu umyśliłem sobie następującą teorię:

Sterowniki Nvidii, sugerowane mi, jako najnowsze (a wśrod nich, ten od
sieciówki, który zawierał firewal NVIDII) i zainstalowane w systemie nie
spisywały się najlepiej i ja te sterowniki odinstalowałem, przywracając
stare.
Używałem również w tym czasie ComboFixa, ponieważ załapałem jakiegoś
szkodnika.
Podejrzewam zatem, że ten firewall ActiveArmor już u mnie nie istnieje (nie
ma o nim informacji w żadnym programie do deinstalacji. Rownież w rejestrze
nie znalazłem wpisu : "ActiveArmor").
Natomiast mógł gdzieś w systemie pozostać jakiś wpis, dzięki ktoremu Centrum
Zabezpieczeń uważa, że firewall ten jest zainstalowany i działa.

Jeżeli ta teoria posiada co najmniej 50% prawdopodobieństwa, proszę o Wszą
opinię w tym temacie.
Wowczas uznam, że dalsze poszukiwania tego firewalla są skazane na porażkę.

Spróbuję jeszcze rady 1634Racine, aby ponownie zainstalować tego firewalla.
Problem jest jednak taki, że tej instalki szukam już dość długo.
Niestety.... bezskutecznie.
W ostateczności spróbuję przeinstalować sterownik "sieciowki" na nowszy.
Może uda mi się trafić w ten, w którym byl ten firewall. Wtenczas instalka
ta musi pojawić się wśrod zainstalowanych programów, więc dalej już sprawa
będzie prosta.

Za zainteresowanie i chęć pomocy dziękuję: 1634Racine, Wiskoler, PureNick,
PiotrB. i czekam na opinię mojej "wydumanej" teorii.