Re: ActiveArmor Firewall - jak odinstalować

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Sep 2011 - 00:29:42 MET DST

Znalazłem pakiet sterowników NVIDII, w których znajduje się również instalka
firewalla:
Nvidia Foceware network Access Manager.
Odinstalowalem ponownie wszystkie stery Nvidii i uruchomilem innstalkę tego
pakietu.
Wszystko szło Ok do momentu, kiedy instalator przystąpił do instalowania
tego firewalla.
Wyświetlił się komunikat, że nie można go zainstalować, ponieważ w systemie
jest jego poprzednia wersja i należy ją wcześniej usunąć.
I kółko się zamyka. Trzeba go usunąć i ja to wiem, tylko nie wiem jak.
Uważam, że na decyzję o formacie jeszcze za wcześnie, ponieważ w
miedzyczasie rozwiązalem problem z PC nokia suie. Po prostu zainstalowalem
wersję angielską, ktora sprawuje się OK.
Tera wszystko niby jest w porządku, ale chcialbym ostatecznie rozwiązać
sprawę usunięcia tego firewalla.
Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ?