Re: Błąd systemu plików

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 30 Aug 2011 - 04:04:17 MET DST

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:j3d6mk.u4.1@pb2004.pl...

> Co mam uzasadniać? Tak Windows 7 był pisany przez ludzi nie przez Ducha
> Świętego. Jeśli to ma być argument przeciw przesiadce bo wychodzą poprawki
> to nie powinieneś w ogóle używać żadnego systemu operacyjnego z na czele z
> XP.

Twoje uzasadnienie jest takie, że "to jest nowe, więc trzeba sie przesiąść,
bo jest nowe i ma bajery". Moja odpowiedź jest taka - ja bajerów nie
potrzebuję, tylko konkretne działanie jest mi potrzebne, XP zapewnia mi to
stuprocentowo. Nie widzę więc powodów do przesiadki. Poprawki sukcesywnie
zakładam w tym, co mam, w miarę ich pojawiania się.
I pacz pan, tyle agresywnych stron (z aktywnymi babolami także), tyle obcych
plików, a czynnego wirusa ani jednego od... sporo minęło, zbierałem kiedyś
do badań, ale zrezygnowałem.
Jak zajdzie konkretna potrzeba, to się przesiadę natychmiast. Póki co,
nabajerzone elementy sÄ… mi stuprocentowo niepotrzebne.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com