Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 24 Aug 2011 - 17:36:32 MET DST

Piotr B. (pb2004) in news:j32npl.6ko.1@pb2004.pl
> Właśnie o to chodzi że nawet bez umiejętnego traktowania Win7 jest
> bezpieczniejszy niż umiejętnie traktowany XP.
> Nie.

bzdurka; a opera na przyklad to od macochy? nie da sie juz z opera dzialac?
dla ie9 nowy system kupowac? :)

> Nie.

zaloze sie, że czesc zdobyczy w7 moze byc podana w "jakims" sp4 dla xp. W
kazdym razie Twe zdecydowane "nie" podejrzewam o brak dowodu.

> Lepiej gdy jest prosto z pudełka niż gdy jej nie ma.

wystarczy do xp przykleic ffdshow i "cos tam jeszcze co mozna elegancko
dociÄ…gac z sieci gdy tylko jest potrzebne".
Nie żartuj.

> Ależ nie musi być kupowany.

ktos kto ma laptop + xp moze to cudo dostac z MS za free?