Re: Błąd systemu plików

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 29 Aug 2011 - 11:14:28 MET DST

Dnia Sun, 28 Aug 2011 23:10:08 +0200, 1634Racine napisał(a):

> i tutaj mnie zaskoczyles. Mowisz, że sa DOBRE laptopy na ktorych bez
> problemu [bo o tym mowa] chodzi w7 i kosztuja 1100 zl?

Dokładnie. Sam takiego kupowałem w kwietniu tego roku. Dell Latitude D630
(Core 2 Duo 2,2 GHz, 2GB ram, dysk 80GB). Fakt faktem, że wymieniłem w nim
dysk.

> Mozesz pokazac w sieci konkret?

Np. taki:
http://www.progress.pc.pl/index.php?product_id=1&category_id=1&from=12&nm=Notebook-DELL-Latitude-D630
Core 2 Duo T7500 (2,2 GHz)
3GB ram
dysk 80GB

> Zakladam wiec, że troche gorszy od niego, a wiec taki na ktorym swobodnie
> pojdzie xp, a w7 raczej ciezkawo (no bo troche powinien pojsc) - zakladam,
> że wobec tego mozna kupic nowy DOBRY laptop wybitnie dla xp za mniej niz
> 1000.

Jest taka ewentualność

> oczywiscie bierzemy pod uwage nowe, 15 calowe. Kupujemy bez pary okularow.

Szukałem dla siebie w przedziale 13-15". Bardzo szybko szeroki wybór
zmniejszył mi się do zera - wystarczyło tylko zaznaczyć, że chcę matową
matrycę. Wobec czego pogrzebałem po necie i mam poleasingowego Della bez
śladu użytkowania z matową matrycą 14" i rozdzielczością 1490×900.

[ Człowiek rodzi się z dwiema nieuleczalnymi chorobami: życiem, które      ]
[ kończy się śmiercią i nadzieją, że śmierć nie jest końcem.               ]
[                                                     (znalezione w necie) ]