Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 28 Aug 2011 - 23:10:08 MET DST

Przemysław Ryk in news:1cmn4i74mzxjo$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> Dnia Sat, 27 Aug 2011 15:32:32 +0200, 1634Racine napisał(a):
> (ciach…)
> Dobry laptop, który sobie spokojnie z Windows 7 poradzi, to koszt około
> 1100PLN. :)

i tutaj mnie zaskoczyles. Mowisz, że sa DOBRE laptopy na ktorych bez
problemu [bo o tym mowa] chodzi w7 i kosztuja 1100 zl?
Mozesz pokazac w sieci konkret?

Zakladam wiec, że troche gorszy od niego, a wiec taki na ktorym swobodnie
pojdzie xp, a w7 raczej ciezkawo (no bo troche powinien pojsc) - zakladam,
że wobec tego mozna kupic nowy DOBRY laptop wybitnie dla xp za mniej niz
1000.

oczywiscie bierzemy pod uwage nowe, 15 calowe. Kupujemy bez pary okularow.