Re: Błąd systemu plików

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 24 Aug 2011 - 21:46:48 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:j335r1$n1q$2@inews.gazeta.pl...

> bzdurka; a opera na przyklad to od macochy? nie da sie juz z opera
> dzialac? dla ie9 nowy system kupowac? :)

Hmm, używałem zestawu W7 i Opery, nie było się do czego przyczepić.

> zaloze sie, że czesc zdobyczy w7 moze byc podana w "jakims" sp4 dla xp. W
> kazdym razie Twe zdecydowane "nie" podejrzewam o brak dowodu.

Wystarczy mieć porządnie zaktualizowany system, powyłączac zbędne składniki,
a wtedy jest prawie idealnie.

> ktos kto ma laptop + xp moze to cudo dostac z MS za free?

Nic mi o tym nie wiadomo, poza "zestarzałą" już wersją trial beta... Po
angielsku, ale działa(ła), nawet ładnie.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com