Re: Błąd systemu plików

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 24 Aug 2011 - 11:39:59 MET DST

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości
news:j31akr$5ne$2@inews.gazeta.pl...

> Jasne. Do czasu, kiedy będzie już nowszy badziew i wówczas na obecnym będą
> wieszane psy, bo nowy zapewnia "nieporównywalnie większe bezpieczeństwo"

Chociażby...

> Nie dajmy się zwariować tej drańskiej zmowie producentów wszelkiego
> inne wyśrubowane do granic możliwości parametry? To rynek wymusza na nas
> takie podejście.

Ano, raczej tak. Rynek, i IMVHO, w znacznej części niedbalstwo... a raczej,
lenistwo programistów.
Nie bardzo rozumiem, czemu system jest tak skonstruowany, że nawet zwykły
pasjans wymaga znacznej wydajności procka i dobrej grafiki, co IMHO przy
rzetelnym zaprojektowaniu da się zrobić na słabszych kartach... ale masz
rację, rynek, kasa, kasa, kasa, gdyby sprzęt nadal był drogi jak lat temu
...naście...dzieścia, to z pewnością, programiści i twórcy zmuszeni byli by
maksymalnie optymalizować kod, aby móc sprzedać program chodzący na słabszym
sprzęcie, bo jak program nie ruszy na sprzęcie klienta, tylko dopiero na
maszynie, na którą go nie stać, to klient programu nie kupi :P A tak -
sprzęt goni, programy gonią, dyski tanieją, to znaczy, ze hulaj dusza... Do
czasu. Ja mimo znacznego postępu, rozwoju, nadal jestem za oszczędzaniem,
rozsądnym oszczędzaniem.
Cóż, rynek... masz rację... Oby rynek nie skończył, jak Grecja...

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com