Re: [ot]

Autor: Przemys砤w Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 17:01:27 MET DST

Dnia Tue, 23 Aug 2011 16:51:49 +0200, Remek napisa艂(a):

> U偶ytkownik "alburnus" napisa艂:

> I nie ma ukrytych 艣lad贸w? Wiesz dlaczego masz mniejszy plik? Podczas
> pisania/edycji z w艂膮czonym autozapisem plik jest porozrzucany po ca艂ym dysku
> w wielu kawa艂kach. Cz臋sto klastry s膮 w po艂owie puste. Opcja "zapisz jako"
> porz膮dkuje to i zapisuje plik w jednym miejscu.

Kt贸ry z wymienionych przez autora w膮tku skr贸t贸w klawiaturowych wywo艂uje
opcj臋 鈥瀂apisz jako鈥? :D

--
[ Przemys艂aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Kobieta jest jak cie艅, gdy j膮 gonisz - ucieka; gdy Ty pod膮偶asz           ]