Re: Błąd systemu plików

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 11:15:52 MET DST

Dnia Tue, 23 Aug 2011 09:57:44 +0200, robot napisał(a):

> Dla mnie jest oczywiste że działa bo na takim pracowałem.

XP x64 znaczy się?

> Return to Castle Wolfenstein
> Quake 2, jedynka chyba teĹź nie idzie na OpenGL
> Blade of darkness

Gdzieś chyba mam - aż sprawdzę w wolnej chwili.

> niektĂłre z serii hlaf life

Każdego Half-Life'a uruchamiałem pod Vistą x64 i działał bez zająknięcia
(mam wersje ze Steam).

> Mówie o CS5, chodzi Ci o to żeby odpalać w "Tabach" w PS?
> No to teĹź jest upierdliwe, ale to nie wina windowsa.

To czego się czepiasz Windows w tym temacie? :)

> Ale najwaĹźniejsze - co ma do zaoferowania 7 czego nie ma xp? (dla mnie -
> grafika)

Dla mnie (DTPowiec): obsługa więcej niż 4GB pamięci. Z XP x64 miałem kilka
razy nieprzyjemność i powtórek już nie chcę. :D

[ Flaszka wódki jest jak kobieta: przyciąga wzrok od pierwszego            ]
[ wejrzenia, a czy jest dobra, czy beznadziejna poznajesz dopiero rano.    ]
[                                                     (znalezione w necie) ]