Re: Błąd systemu plików

Autor: robot <adresfalszywy_at_o2.pl>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 11:34:15 MET DST

On Tue, 23 Aug 2011 11:15:52 +0200, Przemysław Ryk wrote:

> XP x64 znaczy się?

Dokładnie.

> Dla mnie (DTPowiec): obsługa więcej niż 4GB pamięci. Z XP x64 miałem kilka
> razy nieprzyjemność i powtórek już nie chcę. :D

U mnie nie było problemów.

Ale tak ogólnie ja się za bardzo nie czepiam siódemki i visty.
Dla mnie różce na ich niekorzyść to tylko szczegóły, ale gdzie zalety?
Podsumowując jak kupuje nowy komputer to wole mieć na nim nowy system
czyli 7. Na zasadzie nowy sprzęt - nowy system. Tak to chyba powinno
wyglądać.
Ja już kończe i pozdrawiam bo sie mocno zrobiło OT.