Re: Błąd systemu plików

Autor: robot <adresfalszywy_at_o2.pl>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 09:57:44 MET DST

On Tue, 23 Aug 2011 09:35:49 +0200, Przemysław Ryk wrote:

> Faktycznie. Możliwość wykorzystania więcej niż 4GB pamięci to rzeczywiście
> nic, jak się człowiek zajmuje grafiką. I wiem, że to dotyczy wersji x64, ale
> ta w przypadku Windows Vista czy 7 po prostu działa, co w przypadku XP x64
> nie jest tak oczywiste.

Dla mnie jest oczywiste że działa bo na takim pracowałem.

> Tak z ciekawości - które?

Return to Castle Wolfenstein
Quake 2, jedynka chyba teĹź nie idzie na OpenGL
Blade of darkness
niektĂłre z serii hlaf life

> Photoshop CS3 - kaĹźdy otwarty plik mam w oknie programu. Photoshop CS5 - tak
> samo. Zarówno pod Vistą, jak i pod Windows 7. Oddzielnie na pasku zadań
> pojawiają Ci się wtedy, jak je „odddokujesz” w Photoshopie.

Mówie o CS5, chodzi Ci o to żeby odpalać w "Tabach" w PS?
No to teĹź jest upierdliwe, ale to nie wina windowsa.

Ale najwaĹźniejsze - co ma do zaoferowania 7 czego nie ma xp? (dla mnie -
grafika)

--
pozdrawiam