Re: Błąd systemu plików

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 09:35:49 MET DST

Dnia Tue, 23 Aug 2011 08:43:17 +0200, robot napisał(a):

> Ja właśnie jestem grafikiem i wiem, że nie ma nic więcej do zaoferowania
> niĹź xp.

Faktycznie. Możliwość wykorzystania więcej niż 4GB pamięci to rzeczywiście
nic, jak się człowiek zajmuje grafiką. I wiem, że to dotyczy wersji x64, ale
ta w przypadku Windows Vista czy 7 po prostu działa, co w przypadku XP x64
nie jest tak oczywiste.

> Za to stere dobre gry nie chodzą.

Tak z ciekawości - które?

> Aha, no i ten "smaczek" z photoshopem, o którym tu pisałem - każdy otwarty
> plik pojawia się oddzielnie na pasku zadań - pozostaje tylko płakać.

Photoshop CS3 - kaĹźdy otwarty plik mam w oknie programu. Photoshop CS5 - tak
samo. Zarówno pod Vistą, jak i pod Windows 7. Oddzielnie na pasku zadań
pojawiają Ci się wtedy, jak je „odddokujesz” w Photoshopie.

(ciach…)

[ Yeah, a little bit of hate-fucking always good for the soul.             ]
[                            (Lew Ashby "Californication 2x05 Vaginatown") ]