Re: Błąd systemu plików

Autor: robot <adresfalszywy_at_o2.pl>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 08:43:17 MET DST

On Tue, 23 Aug 2011 05:13:36 +0200, 1634Racine wrote:

> co ma WAŻNEGO do zaoferowania prywatnemu uzytkownikowi, ktory np. jest
> zaawansowanym grafikiem, projektantem, albo multimedia, itp itd - co ma do
> zaoferowania, co zmusza do rezygnacji (za kasę) z _xp_na_dobrej_maszynie_ ?

Ja właśnie jestem grafikiem i wiem, że nie ma nic więcej do zaoferowania
niż xp. Za to stere dobre gry nie chodzą.
Aha, no i ten "smaczek" z photoshopem, o którym tu pisałem - każdy otwarty
plik pojawia się oddzielnie na pasku zadań - pozostaje tylko płakać.
Wiem, to adobe tak zaprojektowało program, ale z praktycznego punku
widzenia to jest dla mnie jedyna różnica w pracy pomiędzy xp i 7.

--
pozdrawiam