Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 05:13:36 MET DST

m4rkiz in news:j2tljr$20k$1@dont-email.me
> starym

ale dobrym (ja o jednym, Ty - o drugim)

> w praktyce nie wspieranym poza poprawkami zwiazanymi z bezpieczenstwem

ale sprawdzonym (ja o jednym, Ty - o drugim);

napisalem juz o tym: "w pewnym stopniu nadal wspieranym przez MS"; stopien
do 2014 roku jest na tyle interesujacy, że slabo dopingowac moze do zmiany
xp na w7 (za kasę)

> malo istotne przy wspolczesnym sprzecie

jak sobie kupisz wspolczesny; ludzie miewaja i laptopy, i pecety kupione
(ladnych) pare lat temu.
w7 ZNACZĄCO podnosi wymagania sprzetowe.

> zmian w interfejsie jakos niewiele, slaby argument

chodzi mi o strukture systemu, architekture, drogi dojscia do opcji, czyli
to, co mamy na mysli mowiac "znam system" - tylko nie mow, że niewiele sie
zmienilo.

> oj ma, i to calkiem sporo, tylko trzeba sobie z tego jeszcze zdawac sprawe

co ma WAŻNEGO do zaoferowania prywatnemu uzytkownikowi, ktory np. jest
zaawansowanym grafikiem, projektantem, albo multimedia, itp itd - co ma do
zaoferowania, co zmusza do rezygnacji (za kasę) z _xp_na_dobrej_maszynie_ ?