Re: Dysk lokalny zmienił nazwę na Drive

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 15 Aug 2011 - 15:04:51 MET DST

Użytkownik "alburnus" <korlinski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j2176n$hta$1@inews.gazeta.pl...
> Po instalacji PortableApps w oknie Mój Komputer dysk lokalny zmienił nazwę
> na
> drive (analogicznie dysk wymienny w przypadku pendrvive). Usunięcie klucza
> MountPoints2 (+ restart) i przeszukanie rejestru nic nie dało. Gdzie jest
> zapisana polska nazwa dysku?

A na pewno nie jest to zapisane na samym dysku jako nazwa woluminu? Tamże
system zapisuje etykietę dysku?
Czy o czym innym myślę? Jeśli, to przepraszam...
Sprawdź, co pokaże się w oknie "DOS", po wydaniu komendy "vol", lub "vol c:"
jeśli więcej, niż jeden napęd, w miejsce C: oczywiśie literka napędu.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com