Re: Partycja odzyskiwania.

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Mon 15 Aug 2011 - 14:25:03 MET DST

> skopiowac partycje 1:1

Jesli system plikow jest znany, to nie wiem czy to ma sens...
Tak, wiem - moga miec jakies zabezpieczenia
na nieuzywanych sektorach, itd,
ale i tak najpierw probowalbym przeniesc ta partycje "normalnie".

Ale tak ogolnie piszac, to przenoszenie partycji recovery
nie ma dla mnie w ogole najmniejszego sensu.
Lepiej "ghostowac" swiezy / stabilny / itd system
a nie partycje odzyskiwania.
Zaoszczedzi sie spoooro czasu i troche miejsca na dysku.