Re: Dysk lokalny zmienił nazwę na Drive

Autor: alburnus <korlinski_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 15 Aug 2011 - 18:12:51 MET DST

> A na pewno nie jest to zapisane na samym dysku jako nazwa woluminu? Tamże
> system zapisuje etykietę dysku?

Nie, pole etykiety jest puste.

> Sprawdź, co pokaże się w oknie "DOS", po wydaniu komendy "vol", lub "vol c:"
> jeśli więcej, niż jeden napęd, w miejsce C: oczywiśie literka napędu.

Jak wyżej. Brak etykiety. Poradziłem sobie przywracając rejestr (erunt) z
poprzedniego dnia. I pomogło, czyli nazwa typu dysku (Dysk lokalny w oknie Mój
komputer) była zmieniona na Drive. Spowodował to pewnie jakiś soft z pakietu
Portableapps. Jeżeli pomogło przywrócenie rejestru, to musi gdzieś być w nim
ukryty zapis Dysk lokalny (ale nie znalazłem go i dlatego pytam o lokalizację).