Re: [xp] info o tym co wysyla sie z mojego kompa

Autor: <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Aug 2011 - 12:31:52 MET DST

> Użytkownik <general_kenobi_j@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> No, skoro chcesz ciągle mieć przekraczany limit - cóż my możemy na to

> poradzić, aaale... nie zdziw się, jeśli w pewnym momencie będzie net stop, a

> operator odpowiem, że rozsyłałeś robale. Podobno Aster tak robi.

> SP3 - coś kole 300-kilkudziesięciu MB, nie mam pod ręką ściągawki.

> Na przyszłość - UGD, STFW, na teraz - najprościej, najpobieżniej sprawdzić,

> co się łączy z siecią, jest w wierszu poleceń wydać komendę "netstat -b".

> Reszta informacji w sieci.

> [...]

no mam jakiegos trojana - tak jak obok podawalem adres na ktory cos mi sie
wysyla - ale nie wiem jak dwiedziec sie wiecej na jego temat i jak sie go
pozbyc; kwestia jest taka ze mam ograniczony net na karcie i nie chce/nie
moge sciagac jakichs duzych rzeczy (wiekszych np niz 100 MB) zaktualizowalem
swojego antywirusa - awirę ale ta nie widzi go; co gorsza nagrywarka dvd
mi sie chyba tak zanieczyscila ze nie czyta plyt - bo inaczej to kupilbym
sobie w kiosku jakas plytke z roznym darmowym softem i antywirusami