Re: Win XP Cdrom zniknal z menadzera urzadzen

Autor: kapitan <kakapit_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Aug 2011 - 12:07:19 MET DST

Piotr Palusiński pisze:
> In news:j1t913$mrk$1@inews.gazeta.pl,
> *kapitan* <kakapit@wp.pl> typed:

> Tak, wszystko usun i nie boj sie, że cos "Ci" sie stanie

Problem rozwiazany. Pomogla instalacja driverow SATA/RAID wlasciwych dla
plyty glownej. Rzeczywiscie po usunieciu kontrolerow z galezi SCSI
system sie uruchomil, natomiast kontroler RAID wymagal aktualizacji,
dzieki czemu tak naprawde ujawnilo sie zrodlo problemow.
Swoja droga troche mylace moze byc umieszczenie przez Microsoft
kontrolerow SATA w galezi SCSI. Rozumiem ze momencie premiery XP nie
bylo jeszcze technologii SATA, ale czy nie bylo by bardziej intuicyjne
umieszczenie ich w galezi "IDE/ATA"? Co prawda w linuxie dyski SATA tez
sa widoczne jako SCSI, ale wg mnie jest to jednak mylace.

Dzieki za wskazowki i opis dot. urzadzen ukrytych i widmowych, bardzo
przydatne na przyszlosc.

--
pzdr