Re: [xp] info o tym co wysyla sie z mojego kompa

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 10 Aug 2011 - 22:30:21 MET DST

Użytkownik <general_kenobi_j@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:41f0.0000020b.4e3d714d@newsgate.onet.pl...

> ma sens bo to o co pytam i sprawy aktualizacji to dwie rozne rzeczy -
> chodzi
> mi o to ze moge miec trojany; mam internet na karte zoatalo mi pewnie ze
> 300 MB a te aktualizacje sa zapewne bolaste (mam SP2 i sprawdze zaraz

No, skoro chcesz ciągle mieć przekraczany limit - cóż my możemy na to
poradzić, aaale... nie zdziw się, jeśli w pewnym momencie będzie net stop, a
operator odpowiem, że rozsyłałeś robale. Podobno Aster tak robi.

> jak ciezki jest SP3) ale pytam o cos innego jak zebrac dobre info o tym co

SP3 - coś kole 300-kilkudziesięciu MB, nie mam pod ręką ściągawki.

> wysylane jest z kompa

Na przyszłość - UGD, STFW, na teraz - najprościej, najpobieżniej sprawdzić,
co się łączy z siecią, jest w wierszu poleceń wydać komendę "netstat -b".
Reszta informacji w sieci.

I naprawdę, pokładź te poprawki, bo jak ci coś siedzi, to masz kłopot i
NAJŁAGODNIEJSZĄ postacią tej aktywności jest ponadnormatywnie szybkie
wyczerpywanie limitu. Mój kumpel ma także na kartę, Play, i jakoś udało się
włożyć absolutnie wszystkie poprawki, jakie były do włożenia, a poszło tego
coś ok, hm... dokładnie nie powiem, pół giga. I jest spokojny o limit, bo
komputer ma zabezpieczony i aktualizowany.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com