Re: [xp] info o tym co wysyla sie z mojego kompa

Autor: <general_kenobi_j_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 18:52:29 MET DST

> Czas potrzebny na napisanie powyższego zdania wystarczyłby aż nadto do

> sprawdzenia, jaką masz wersję systemu. Swoją dogą, bez posadzonego SP2 i

> późniejszych aktualizacji szczególnie zabezpieczeń dalsza rozmowa nie ma

> większego sensu.

ma sens bo to o co pytam i sprawy aktualizacji to dwie rozne rzeczy - chodzi
mi o to ze moge miec trojany; mam internet na karte zoatalo mi pewnie ze
300 MB a te aktualizacje sa zapewne bolaste (mam SP2 i sprawdze zaraz
jak ciezki jest SP3) ale pytam o cos innego jak zebrac dobre info o tym co
wysylane jest z kompa