Re: Podział na partycje bez utraty danych

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Tue 02 Aug 2011 - 10:46:01 MET DST

On 2011-08-01 20:32, USER0 wrote:

> Najważniejsze jest dla mnie żeby nic się nie stało moim danym, które chcę
> przesunąć. Jest tego kilkaset GB i nie mam gdzie tego przenieść.
> W przeciwnym wypadku przepisanie tego gdzieś, sformatowanie dyslu,
> wgranie systemu i powrót z danymi byłby z pewnością najlepszym
> rozwiazaniem. Trudno, muszę ryzykować. Zapis tych danych na setce
> płytek to też koszt, a przede wszystkim czas.

Ja tam nie wiem co masz na tym dysku. Ale wiem ze najtansze 500GB w
komputroniku to 170PLN. 100 płytek DVD-R ok. 100 pln (porownywalna
pojemnosc) Nie masz tego HDD zapchanego po brzegi wiec MZ przy
zastosowaniu kompresji pewnie Ci te dane, albo chociaż najważniejsza ich
czesc wejsc na to powinna. Jak uwazasz ze w "razie W" odtworzysz te dane
za te ca. niecale 2 stówy to probuj bez backupu.

--
Ahmed
- alez wodzu, co wodz???