Re: Podział na partycje bez utraty danych

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Mon 01 Aug 2011 - 20:32:28 MET DST

Dziękuję za wszystkie rady.

Mam już ściągniętą darmową wersję programu UltimateDefrag
i help do niego. ale nie wiem czy ta wersją ma wszystkie potrzebne
i wspomniane funkcje.

> Tak swoją drogą to jest jakiś błąd w najnowszej wersji Easeus'a, bo u mnie
> pojawiały się komunikaty "nie udało się zamontować dysku" czy jakos tak, a
> wszystko było w miarę OK.
> [...]
Potencjalne problemy z tym programem trochę mnie martwią, z drugiej
strony opinie na temat innych programów, jak PM, też są podzielone.

Najważniejsze jest dla mnie żeby nic się nie stało moim danym, które chcę
przesunąć. Jest tego kilkaset GB i nie mam gdzie tego przenieść.
W przeciwnym wypadku przepisanie tego gdzieś, sformatowanie dyslu,
wgranie systemu i powrót z danymi byłby z pewnością najlepszym
rozwiazaniem. Trudno, muszę ryzykować. Zapis tych danych na setce
płytek to też koszt, a przede wszystkim czas.

Pozdrawiam