Re: [xp] info o tym co wysyla sie z mojego kompa

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 18:57:29 MET DST

W dniu 06-08-2011 18:52, general_kenobi_j@poczta.onet.pl napisał/a:

> ma sens bo to o co pytam i sprawy aktualizacji to dwie rozne rzeczy

Nieaktualny system jest podatny na ataki i łatwiej może złapać coś co
wysyła dane z twojego komputera.

> mi o to ze moge miec trojany; mam internet na karte zoatalo mi pewnie ze
> 300 MB a te aktualizacje sa zapewne bolaste (mam SP2 i sprawdze zaraz
> jak ciezki jest SP3) ale pytam o cos innego jak zebrac dobre info o tym co
> wysylane jest z kompa

http://forum.dobreprogramy.pl/otl-gmer-rsit-dss-inne-instrukcje-t370405.html
Uruchom OTL zgodnie z opisanymi ustawieniami i wklej na forum zgodnie z
tymi zasadami:
http://forum.dobreprogramy.pl/zasady-wklejania-logow-forum-tytulowania-tematow-t253052.html

--
Cz.