Re: Wyniki defragmentacji (było:Podział na partycje bez utraty danych)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 03 Aug 2011 - 15:50:03 MET DST

Dnia Wed, 3 Aug 2011 14:16:18 +0200, USER0 napisał(a):

> Tam są głównie filmy (niekoniecznie fabularne) nagrane z TV w postaci plików .avi lub .mpg,
> a także trochę takich plików ściągniętych z Internetu. Część z nich jest w postaci .rar.
> Wszystko to zgromadzone wyłącznie na moje prywatne, indywiduwalne potrzeby.
> Przed zapisaniem na płytki wymagają one przeglądu, edycji w celu usunięcia reklam itd.
> Te pliki nie były specjalnie kompresowane na moim dysku.

Podejrzewam, że AVI masz skompresowane. MPEG sam z siebie jest już
wewnętrznie skompresowany. RARy możliwe, że były robione z opcją "store",
ale jeżeli w nich jest video - to podejrzewam, że źródłowy plik był już
wewnętrznie skompresowany. :)

Ponowna kompresja tego typu materiałów zysku na objętości specjalnie nie da,
a już na pewno nie kilkunastokrotnego.

[ Humanity's overrated.            (Gregory House "House M.D. 1x01 Pilot") ]